Opći uvjeti poslovanja i korištenja usluga

Hotel Bolero

Opći uvjeti poslovanja i korištenja usluga

Hotel Bolero

 

Hotel Bolero, u daljnjem tekstu: hotel, plasira i prodaje hotelske usluge sukladno objavljenim uvjetima, opisima, terminima i važećem cjeniku, a sukladno potvrđenoj rezervaciji, odnosno ugovoru, u svoje ime i za svoj račun. Kao naručitelj usluge za krajnjeg korisnika može se pojaviti agencija ili turoperator te se odredbe iz Općih uvjeta primjenjuju i na njih, kao posrednike.


Slanjem upita za rezervaciju potvrđujete da ste sporazumni s Općim uvjetima poslovanja hotela te isto postaje pravna obveza. Prilikom pružanja usluga, hotel primjenjuje pravila propisana kućnim redom, hotelijerskim i ugostiteljskim uzancama, a u skladu s važećim pozitivnim zakonskim propisima Republike Hrvatske.


KATEGORIZACIJA

Objekt i smještajne jedinice u sklopu hotela su kategorizirane od strane ovlaštenih tijela Ministarstva turizma RH sukladno važećim zakonskim propisima. Hotel ne preuzima odgovornost za usmenu ili pismenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga i samog objekta u objavljenim programima, a koja je dobivena od strane treće osobe. Hotel ne odgovara u slučaju netočnih podataka od strane poslovnih partnera.

 

REZERVACIJE I NAČINI PLAĆANJA

Upiti i rezervacije prihvaćaju se putem web stranice hotela, poštom ili osobno na recepciji hotela. Rezervacijom kapaciteta preko web stranice, korisnik izjavljuje da prihvaća Opće uvjete poslovanja i korištenja usluga u cijelosti. Sve navedeno u daljnjem tekstu postaje obvezujuće, kako za korisnika usluga, tako i za hotel Bolero. Prilikom rezerviranja kapaciteta korisnik usluga je obvezan pružiti sve tražene podatke. Kako bi se rezervacija smatrala valjanom, korisnik usluga garantira rezervaciju važećom kreditnom karticom. Kreditnu karticu koristimo isključivo kao garanciju rezervacije. Plaćanje se obavlja na racepciji po dolasku, kreditnom karticom ili gotovinom, ukoliko drugačije nije naznačeno. Objekt zadržava pravo autorizacije kreditne kartice unaprijed u iznosu boravka. Osobni podaci gosta, kao i podaci o kreditnoj kartici, u potpunosti su zaštićeni. Prijenos podataka odvija se preko sigurnosnog servera. Sve rezervacije preko internetskog rezervacijskog sustava se smatraju važećima tek po potvrdi rezervacije od strane centralnog ureda prodaje hotela Villa Dubrovnik. Obavijest/potvrda rezervacije se mora predočiti recepciji prilikom dolaska u hotel.  Rezervacija se može potvrditi on line ili putem e-maila. Sve usluge se naplaćuju na recepciji hotela prije odlaska gosta. Prijem gostiju je od 14:00 sati, a odjava gostiju do 10:00 sati. U cijelom objektu zabranjeno je pušenje. Radno vrijeme Hotela je od 0-24 sata.


BORAVIŠNA PRISTOJBA

Sukladno propisima koji reguliraju plaćanje boravišne pristojbe, korisnik usluge obvezan je platiti boravišnu pristojbu prilikom plaćanja smještaja u hotelu. Iznos turističke pristojbe u Republici Hrvatskoj varira sukladno sezoni i odredišnoj destinaciji. Djeca do 12 godina ne plaćaju boravišnu pristojbu, dok djeca od 12 do 18 godina imaju 50 % popusta. Iznos boravišne pristojbe plaća se prilikom plaćanja ukupnog troška rezervacije. Iznos plaćene boravišne pristojbe istaknut je na računu koji se izdaje prilikom obračuna i plaćanja usluge. Visinu boravišne pristojbe utvrđuje Vlada Republike Hrvatske.


CIJENE USLUGA

Cijena usluge predstavlja iznos po osobi ili po danu, kako je istaknuto u cjeniku usluga. Dodatne usluge nisu uključene u cijenu, te ih gost hotela dodatno plaća. Hotel Bolero pridržava pravo izmjene cijena usluga u svako vrijeme. Korisnicima koji su uplatili depozit ili pružili prihvatljivu garanciju rezervacije, hotel jamči cijene koje su bile na snazi kada je rezervacija napravljena. Za boravke bez izvršene rezervacije vrijede cijene i uvjeti po važećem kunskom cjeniku na recepciji. U cijenu je uključen doručak i PDV. Sva plaćanja bit će izvršena u kunama. Ukoliko za plaćanje koristite kreditnu karticu inozemnog izdavatelja, cijena izražena u kunama konvertirat će se u lokalnu valutu u kojoj inozemni izdavatelj izdaje račun za troškove koji terete kreditnu karticu. Navedena konverzija će biti izvršena primjenom tečaja koji je ugovoren između inozemnog izdavatelja i korisnika kreditne kartice te stoga postoji mogućnost odstupanja iznosa za koji će biti terećena kreditna kartica od originalne cijene navedene na web stranicama hotela. Kućni ljubimci nisu dozvoljeni u prostorima hotela Bolero. Pomoćni krevet naplaćuje se dodatno po noćenju po osobi, i to po cijeni koja iznosi 80% od osnovne cijene noćenja po osobi. Dječji krevetić za djecu do 3 godine je dostupan po cijeni od 36 kuna.


SMJEŠTAJ U HOTELU

Raspored soba određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko gost nije izričito ugovorio sobu posebnih odlika, prihvatit će jednu od službeno registriranih smještajnih jedinica iz kataloga i cjenika. Smještaj u sobi nije moguć prije 14:00 sati na dan početka korištenja usluge, a isti se mora napustiti do 10:00 sati na dan završetka korištenja usluga. Dolaske iza 20 sati nužno je najaviti unaprijed. U protivnom, hotel ne garantira mogućnost izvršenja usluge, osim ako nije drugačije naznačeno.

 

PRAVO HOTELA BOLERO NA IZMJENE I OTKAZ REZERVACIJE

Hotel Bolero zadržava pravo izmijeniti rezervaciju ili način pružanja usluga, u slučaju kada se pojave okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili odgoditi. Potvrđena smještajna jedinica se može zamijeniti smještajnom jedinicom iste ili više kategorije uz zadržavanje iste cijene koja je bila važeća u vrijeme potvrde rezervacije te pravovremeno informiranje gosta o promjeni. U slučajevima kada zamjenski smještaj nije moguće pronaći, a rezervacija je plaćena unaprijed, hotel zadržava pravo otkazati rezervaciju, te izvršiti povrat uplaćenog iznosa u cijelosti.

 

PRAVO GOSTA NA IZMJENE I OTKAZ REZERVACIJE

U slučaju kada gost želi promijeniti ili otkazati izvršenu rezervaciju, mora to učiniti pisanim putem (e-mailom, poštom ili faxom). Ukoliko promjena rezervacije nije moguća, te gost odustane od potvrđene rezervacije, primjenjuju se uvjeti otkaza rezervacije, kako slijedi:


16.7. - 13.8.

Otkazane rezervacije do 14 dana prije dolaska se ne naplaćuju.


1.1.  - 15.7. i 14.8. - 31.12.

Okazane rezervacije do 7 dana prije dolaska se ne naplaćuju.


Otkazane rezervacije nakon navedenih rokova prije dolaska naplaćuju se u cjelokupnom iznosu cijene boravka. Nema mogućnosti povrata novca.


Nedolazak gosta, prijevremeni odlazak ili skraćenje boravka naplaćuju se u cjelokupnom iznosu cijene cijelog boravka. Nema mogućnosti povrata novca.

 

UVJETI REZERVACIJE

Kreditna kartica, kojom je boravak u hotelu plaćen, tereti se u punom iznosu cijene boravka, i to u hrvatskim kunama prema tečaju Hrvatske Narodne banke na dan plaćanja.


Cijena uključuje PDV i doručak. Boravišna pristojba nije uključena. Ona se naplaćuje po osobi te po danu. U slučaju da je kartica nevažeća, hotel zadržava sva prava za otkaz rezervacije.

 

OBAVEZE HOTELA BOLERO PREMA KORISNIKU USLUGE

Obveza hotela je stalna briga o kvaliteti pružene usluge, sukladno zakonskim propisima, pravilima struke te općeprihvaćenim običajima u turističko-ugostiteljskoj djelatnosti. Hotel će nastojati obveze ispunjavati u cijelosti, osim u slučaju događaja koji su van naše kontrole.

 

OBAVEZE KORISNIKA USLUGE

Korisnik usluge je obvezan pribaviti i posjedovati svu osobnu dokumentaciju, potrebnu prilikom dolaska i odlaska iz smještajnih jedinica hotela. Korisnik usluge je dužan pridržavati se kućnog reda koji je propisan od strane hotela Bolero. Korisnik usluge je dužan prije dolaska provjeriti vizni režim između Republike Hrvatske i zemlje iz koje dolazi, te provjeriti je li mu potreban dodatni putni dokument za ulazak i boravak u Republici Hrvatskoj.

 

PRAVO NA PRIGOVOR

Ukoliko usluge iz ponude nisu izvršene sukladno navedenim kriterijima, utoliko gost ima pravo uložiti pisani prigovor na pružene usluge. Gost ima pravo prigovora zbog neizvršene plaćene usluge. Svaki gost - nosilac potvrđene rezervacije, prigovor podnosi zasebno. Gost je dužan surađivati s osobljem smještajne jedinice u dobroj namjeri kako bi se otklonili uzroci prigovora.

Postupak u svezi s prigovorom:

Gost je dužan na recepciji  reklamirati neodgovarajuću uslugu ili o tome obavijestiti hotel Bolero putem e-maila: recepcija@hotel-bolero.hr ili dostaviti pisani prigovor poštom na adresu: Ivana Meštrovića 1, Biograd na moru, 23210.

 

SUDSKA NADLEŽNOST

Svi sporovi ili nesuglasice rješavat će se na način prihvatljiv objema stranama, a ukoliko se ne može doći do rješenja, utoliko se prihvaća arbitraža mjesno nadležnog suda.


VIŠA SILA

Gost i hotel su oslobođeni od izvršavanja svojih ugovornih obveza ukoliko  se pojave okolnosti  koje se smatraju „višom silom“, ukoliko takve okolnosti traju i utječu na izvršavanje ugovornih obveza, što je detaljnije opisano u nastavku.


Izraz „viša sila“ podrazumijeva neuobičajene i nepredvidljive događaje izvan kontrole stranaka. Takvi događaji uključuju (primjerice) rat, prijetnju ratom, demonstracije, prirodnu ili nuklearnu katastrofu, požar, epidemiju, loše vremenske uvjete, teroristički napad, vladine odluke i/ili predsjedničke odluke i/ili parlamentarne odluke (npr. odluke o zatvaranju granica, odluke o zabrani napuštanja države prebivališta, odluke o ikakvim zabranama vezanim za putovanja izvan država) i druge slične okolnosti.


Klijent se može osloboditi obveza zbog „više sile“ u bilo kojem smislu jedino ako je njome spriječen izvršiti obveze Ugovora, te je u nemogućnosti ostvariti i zamjenske aranžmane, nakon što je poduzeo sve potrebne mjere za to. Hotel se može pozivati na „višu silu“ u slučaju kada je spriječen ili je povezano s velikim teškoćama ostvariti siguran smještaj, kada je po mišljenju hotela ugroženo zdravlje, udobnost ili užitak klijenta te kada bi kao posljedica svega mogla biti ugrožena sigurnost gostiju i djelatnika.

 

OSTALI UVJETI SMJEŠTAJA

Prijava u hotel i ulazak u sobu (“check-in”) moguće nakon 14:00 h na dan dolaska. Odjava iz hotela i napuštanje sobe (“check-out”) moguće do 10:00 h na dan odlaska.


Hotel zadržava pravo uskraćivanja usluge boravka te ostalih usluga onim gostima čije ponašanje na bilo koji način nije u skladu s kućnim redom hotela, koje remeti mir i dostojanstvo drugih gostiju ili osoblja, ili koje ugrožava njihovu sigurnost ili dobrobit.


Hotel ne prima na smještaj osobe mlađe od 18 godina bez pratnje punoljetne osobe.


Eventualne žalbe ili pritužbe gostiju, hotel će uzeti na razmatranje isključivo ukoliko su iste bile upućene tijekom trajanja boravka i to ili na licu mjesta izravno odgovornoj osobi u hotelu, ili putem agencije koja je izvršila rezervaciju, ili putem službenog predstavnika.

Uprava zadržava pravo zatvoriti pojedini dio (bazen, terasu i dr.) u slučaju neophodnih popravaka te potrebnog održavanja ili sezonskog zatvaranja tijekom zimskog perioda.


S obzirom na postojeće razlike unutar istih tipova soba, navedene fotografije su samo ilustrativne i informativne prirode te ne moraju odgovarati stvarno rezerviranoj sobi.